+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۲۸ساعت 9:57  توسط بیات
|
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۲۸ساعت 9:53  توسط بیات
|
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۲۴ساعت 10:30  توسط بیات
|
مشتری ابتدا کالاهای مورد نظر خود را از طریق صفحه لمسی انتخاب می کند و پس از پرداخت مبلغ اجناس در صندوق، آنها را به هنگام خروج از فروشگاه تحویل می گیرد!
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۲۱ساعت 18:39  توسط بیات
|
ادراک، یکی از بحثهای مهم رفتاری در سازمان است. درک و برداشت آدمهای مختلف از یک موضوع ممکن است در منتهای تضاد محتمل باشد. عاملی که به سادگی باعث تشدید تعارضات در سازمان یا سایر نهادهای اجتماعی میشود. تصاویر زیر به زبان طنز این مفهوم مهم را به تصویر می کشند: هرکسی از ظن خود می شود یار من!

+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۲۰ساعت 11:12  توسط بیات
|
بهم
ریختن مرزهای خیال و واقعیت، یکی از ویژگیهای فناوری آی تی است. در پشت صحنه آی تی خیلی چیزها می گذرد که ما بی
خبریم. مقاله کوتاهی در این باره به عنوان تکلیف درس تئوری سازمان نوشته ام ...
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۲۰ساعت 5:19  توسط بیات
|
دستگاه عظیم جثه سمت چپ، در سال 1956، تنها 5 مگ اطلاعات ذخیره می کرد و
120 هزار دلار قیمت داشت. میکرو حافظه سمت راست، محصول 2013، 64 گیگ حافظه
دارد و تنها 60 دلار قیمت!
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ساعت 9:56  توسط بیات
|
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۱۷ساعت 1:16  توسط بیات
|
برخی از تعارض ها در بین افراد یک سازمان یا جامعه، ناشی از جایگاه یا زاویه دید آنها نسبت به موضوع مورد اختلاف است!

+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۱۰ساعت 20:33  توسط بیات
|